קיבלתי מייל שמתריע לי על חריגה מחבילת האחסון – מה עלי לעשות?
אם קיבלת מייל כי הינך חורג ממגבלת שטח הדיסק / תעבורה המוקצה בחבילת האחסון, יש לבדוק ממה נובעת החריגה,
בפנאל הניהול מצוינים נתוני השימוש בחבילה וניתן לראות האם החריגה הינה משטח דיסק או תעבורה (חריגה תצויין בשימוש מעל 100%):
במידה והחריגה בשטח הדיסק תוכל לבצע את הפעולות הבאות להפחתה מהחריגה:
1. מחיקת גיבויים ידנים הקיימים במערכת תחת לשונית גיבויים > גיבויים ידניים.
2. מחיקת קבצים לא נחוצים או גיבויים שנוצרו על ידי תוספי וורדפרס (רצוי להיעזר בשירותים של איש טכני מטעמכם שיודע לזהות אם ישנם קבצים שאינם בשימוש).
3. צמצום משקל התמונות באתר על ידי התקנת תוסף וורדפרס למזעור משקל התמונה.
במידה ואחרי פעולות אלו עדיין אתם חורגים משטח הדיסק או חורגים בתעבורה יש לבצע שדרוג חבילה לחבילה הבאה בתור
פעולות מנוי:
שינוי חבילת איחסון:
בחלון הבא יופיעו נתוני חבילתכם הנוכחית ואופציות השדרוג (והשנמוך במידת הצורך)הקיימות:
יש לבחור את החבילה המתאימה לשדרוג/שנמוך, וללחוץ על הכפתור "שנה עכשיו".