האם אפשר לחרוג מחבילת האחסון החודשית שלי?
חריגה מחבילת האיחסון יכולה לנבוע מחריגה ממגבלת שטח הדיסק או תעבורה חודשית המוקצת בחבילת האחסון שרכשתם.
בפנאל הניהול מצוינים נתוני השימוש בחבילה וניתן לראות האם יש חריגה (חריגה תצויין בשימוש מעל 100%):
במידה והנכם חורגים המערכת תתריע מספר ימים על חריגה ואז יבוצע שידרוג אוטומטי לחבילה גדולה יותר, זאת למניעת פגיעה באתרכם, כך שאם הנכם קרובים לחריגה יש לטפל בחריגה זו.
לגבי טיפולים בחריגה לחצו כאן.