→ חזרה

לא קיבלתי מייל להפעלת חשבון לאחר ההרשמה לאתר

בתום רכישת המנוי, הנכם נמצאים כבר בפאנל הניהול של האחסון.
במקביל לרישום נשלח מייל מהמערכת עם שם משתמש וסיסמה להתחברות למערכת, את מייל זה יש לשמור עבור ההתחברויות הבאות.
במידה ואינכם רואים מייל זה, יכולות להיות מספר סיבות:

  • המייל נמצא בספאם/דואר זבל – יש לבדוק ולהגדירו כדואר תקין.
  • המייל שהוזן בעת הרישום לא הוזן בצורה תקינה – במקרה כזה רצוי ליצור עימנו קשר טלפוני בשעות הפעילות 1-700-552-888 לבדיקת תקינות המייל/הזנת מייל מחדש.

במידה והנכם עדיין בפאנל הניהול, תוכלו להזין סיסמה משלכם ואיתה להיכנס בפעמים הבאות:
יש ללחוץ על שמכם בסרגל העליון > ולבחור בתפריט באפשרות"הפרופיל שלי" -> לסמן את תיבת הסימון ליד "שינוי סיסמה", להזין "סיסמה חדשה" ולאמת אותה בשדה "אימות סיסמה".
שימו לב – שם המשתמש הינו המייל איתו נרשמתם.

סיסמה חדשה

במידה וסגרתם את פאנל הניהול, אינכם יודעים את הסיסמה ומשרדנו סגור כעת – לא להילחץ, פשוט כנסו לעמוד ההתחברות > לחצו על כפתור שכחתי את הסיסמה שלי > הזינו את שם המשתמש ולחצו על כפתור איפוס סיסמה, יישלח אליכם מייל עם סיסמה חדשה להתחברות למערכת.

איפוס סיסמה

→ חזרה

עדיין זקוקים לעזרה?