→ חזרה

באילו דרכים ניתן ליצור קשר למתן תמיכה טכנית?

צוות התמיכה ממתין וערוך לכל פניה.

ניתן לפנות אל התמיכה באמצעות פתיחת כרטיס תמיכה ישירות מפאנל הניהול:

יש ללחוץ על כפתור (כתום) "תמיכה" – > פתח כרטיס תמיכה

פתח כרטיס תמיכה

לאחר מכן לבחור את המחלקה אליה אתם רוצים לפנות וללחוץ "בחר":

יש לבחור את הדומיין עליו אתם צריכים תמיכה, מתוך הרשימה הנפתחת וללחוץ "בחר":

בחירת דומיין מתוך רשימה

בחרו את הנושא עליו ברצונכם לברר מתוך האפשרויות המופיעות וללחוץ "בחר":

בחירת הנושא לפתיחת כרטיס תמיכה

במסכים הבאים תוכלו למצוא תשובות לנושאים טכניים רבים, בחרו את תת הנושא הרצוי ובידקו אולי תמצאו כבר את תשובתכם,
במידה ולא מצאתם תשובה מתאימה – המשיכו בפתיחת הפניה, לחצו על כפתור "פתח פניה חדשה" ותארו את הבעיה שנתקלתם בה בצורה מפורטת ומדוייקת כדי שצוות התמיכה יוכל לענות לכם ביעילות מקסימלית, רצוי גם להוסיף צילומי מסך.

כאן תמצאו תשובה לדוגמה, במידת הצורך פיתחו פניה חדשה

בנוסף ניתן לשלוח דוא"ל באופן ישיר אל מחלקת התמיכה דוא"ל: support@upress.co.il

ליצירת קשר במענה הטלפוני  חייגו  1-700-552-888 בשעות הפעילות 9:00-17:00 בימים א-ה

 

שימו לב – כדי לראות את סטטוס פנייתכם לחצו על תמיכה -> כרטיסי התמיכה שלי.

→ חזרה

עדיין זקוקים לעזרה?